Menu Sluiten

Informatie Duurzaam Meubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Advies Duurzaam Meubilair – Bedrijven Duurzaam Meubilair – Bureau´s – Duurzaam Meubilair – Ergonomische Bureaustoel – 

Wenst u meer info over informatie duurzaam meubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Duurzaam Meubilair

Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie duurzaam meubilair

zoeken naar catalogus aanvragen bel mij terug stuur een email uw offerte sluit menu kantoorinrichting totaalinrichting het nieuwe werken ergonomie akoestiek kantoorverlichting verhuur tafels stoelen kasten vergaderen scheidingswanden diversen leasing kantoormeubelen bureau werkplekken thuiswerkplek zitmeubilair vergadermeubilair akoestiek amp privacy ontvangstmeubilair opbergmeubilair schoolmeubilair kantine inrichting kantoorverlichting indooroutdoor meubilair accessoires tweedehands kantoormeubilair diensten maatwerk interieuradvies onderhoud renovatie projectinrichting turn key kantoorinrichting merken over rocor covid maatregelen showroom catalogus duurzaam ondernemen vacatures onze labels contact breed assortiment interieuradvies op maat betaalbare kwaliteit persoonlijk betrouwbaar en klantgericht breed assortiment interieuradvies op maat betaalbare kwaliteit persoonlijk betrouwbaar en klantgericht hag tribute hag snelle levering in belgi en nederland breed assortiment van kantoormeubilair en contactpersoon die al uw vragen snel kan beantwoorden aantal vo.

interieur meubilair catalogus lookbook webshop about contact nl fr offerte nl fr interieur kapsalon inrichten een basic of highend inrichting van uw kapsalon onze designers ontwerpen en cordineren met veel ervaring en expertise. Klaar voor een geknipte inrichting kapsalon renoveren staat uw kapperszaak voor een verbouwing het team van gamma benelux zorgt voor een inspirerende en vlotte makeover informatie duurzaam meubilair is gewoon uw perfecte keuze Toe aan een kapsalonrenovatie kapsalon meubilair kom onze showroom en meubelmakerij in hoegaarden ontdekken met kwalitatief duurzaam en functioneel kapsalon meubilair. Ontdek hier alle meubelopties kapsalon inspiratie op zoek naar voorbeelden of inspiratie voor uw kapsalon inrichting of renovatie start hier en blader door ons professioneel lookbook. Geniet van grenzeloze inspiraties wat doen wij strak design warm modern stijlvol chic een stoer herenkapsalon of vintage barbierstoelen onze interieurarchitecten komen langs om te horen zien voelen en proeven wat de ideale ingredinten zijn van uw droomsalon. Wij gidsen u door het ruime ga.

De discipline van Informatie duurzaam meubilair

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties diensten onze missie wij dragen bij tot het creren van duurzame werkomgevingen waar mens en organisatie zich optimaal ontplooien. Buro activeert het potentieel van uw werknemers en uw kantoorbeleving door een inrichting op maat van de activiteiten van uw organisatie een focus op duurzaam esthetisch en harmonieus meubilair een nadruk op ergonomie op de werkvloer een akoestische optimalisatie van ruimtes met een te hoge nagalm Het scala van informatie duurzaam meubilair een werkomgeving die zorgt voor de mens voor lichamelijke gezondheid en het benutten van capaciteiten die betrokkenheid vergroot en tevens esthetische en auditieve rust brengt en zal aanzetten tot persoonlijke groei en uiteindelijk leiden tot het realiseren van de doelstellingen van zijn organisatie. jan vandenhende zaakvoerder buro onze diensten advies concept meer informatie inrichtingen meer informati.